środa, 11 marca 2015

Witaj w moim świecie!

Nazywam się Martyna Kubacka.
Jestem autorką powieści „Bezczelna”.
Książka jest moim debiutem literackim.
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)


Pisanie jest dla mnie przede wszystkim doskonałą rozrywką i wspaniałą przygodą, pozwalającą oderwać się od codzienności. Nie jest to ani sposób na życie, ani źródło utrzymania. Nie chcę zostać „zawodową pisar- ką”, jednak zamierzam pisać dalej, nie z potrzeby wydania kolejnej książki, ale dla przyjemności… mojej i Waszej :) 

 

KILKA SŁÓW O MNIE
* Urodziłam się 11 maja 1987 roku w Płocku.
* Jestem zodiakalnym bykiem.
* W 2011 roku uzyskałam tytuł magistra pedagogiki. Wcześniej studiowałam filologię polską w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku.
* Prywatnie jestem żoną i matką 3-letniego Kacperka.
* Uwielbiam spędzać czas ze swoją rodziną. Największą radość sprawiają mi spon- taniczne rodzinne wycieczki.
* Jestem straszną gadułą i zadręczam najbliższych moją ciągłą paplaniną. Uważam, że każdy temat jest dobry do rozmowy, a dialog zbliża ludzi i zacieśnia więzi między nimi.
* Kocham śmiać się, dlatego nałogowo oglądam programy kabaretowe.
* Jestem uzależniona od czekolady… a kto nie jest? :)

Motto życiowe… nawet dwa 
1. „Brak perfekcji jest piękny, szaleństwo jest geniuszem i lepiej być absolutnie nie- dorzecznym niż absolutnie nudnym.” – Marilyn Monroe
2. „Błogosławiony ten, który śmieje się z samego siebie, albowiem będzie miał ubaw do końca życia.” – Uważam, że najważniejszy jest dystans do siebie (swoich wad i sła- bości) oraz zdrowe podejście do własnych sukcesów i porażek.
Zapraszam na fanpage „Bezczelnej”:
https://www.facebook.com/pages/Bezczelna-Martyna-Kubacka/382853355163316









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz